Agencja Eventowa – jak założyć, co potrzebne

Coraz więcej polskich firm korzysta z usług agencji eventowych. Decydującym czynnikiem wyboru jest przede wszystkim profesjonalna organizacja imprez. Wolimy, gdy dziedziną o której nie mamy pojęcia zajmuje się profesjonalna firma, wtedy mamy spokojną głowę i nie musimy się martwić, że coś pójdzie nie zgodnie z planem. Prowadzenie własnej agencji eventowej jest o tyle dobre, że nie ograniczamy się do działania tylko i wyłącznie na rynku lokalnym.

Lokalizacja

Biurem naszej firmy może być zarówno wynajęty lokal jak i własne mieszkanie. Jeśli chcemy zredukować koszta związane z prowadzeniem działalności powinnyśmy wybrać drugą opcję. Jednak jeśli chcemy posiadać prestiżowy wizerunek, warto jest zainwestować w lokal w centrum miasta. Powierzchnia lokalu biurowego powinna wynosić przynajmniej trzydzieści metrów kwadratowych oraz posiadać zaplecze sanitarne.

Wyposażenie

Ważny jest zakup odpowiedniego sprzętu biurowego takiego jak: komputer stacjonarny, komputer przenośny, urządzenie wielofunkcyjne, faks oraz inne tym podobne. Oczywiście nie można posiadać biura bez odpowiednich mebli, które z całą pewnością uprzyjemnią nam pracę.

Współpraca

Nasza działalność opiera się głównie na nawiązywaniu współpracy z różnymi firmami, dzięki którym będziemy mogli zorganizować praktycznie każdą imprezę, jak na przykład szaloną imprezę integracyjną czy też trasę koncertową jednej z gwiazd.

Reklama

Skuteczne działania marketingowe są podstawą sukcesu firmy.  Wykonanie kampanii reklamowej zlećmy profesjonalnej agencji reklamowej. Warto także zainwestować w przyciągającą oko oraz czytelną stronę internetową. Warto dbać o każdego klienta, gdyż to oni mogą robić nam najlepszą reklamę. Jest to tak zwana poczta pantoflowa, która może działać na naszą korzyść, często z lepszym skutkiem niż standardowe formy reklamy, dlatego warto dbać o najwyższą jakość swoich usług. Należy posiadać firmowe wizytówki oraz papier firmowy, te elementy poligraficzne z pewnością dodadzą naszej firmie prestiżu.

Koszt na starcie?

Od 10 do 30 tysięcy.

Czy można pracować z domu?

Tak

Czy można wykonywać czasowo?

Tak

Czy jest franczyza?

Nie

Czy można pracować online?

Nie

Dobry pomysł na biznes:

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 4.5/5 (4 votes cast)
Agencja Eventowa - jak założyć, co potrzebne, 4.5 out of 5 based on 4 ratings

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz